fbg.be


SpangenbergGroep


Wilt u uw huidige klanten tevreden houden, maar bent u te druk om te meten of zij daadwerkelijk tevreden zijn? Klantcontact van Spangenberggroep is hiervoor de oplossing.

We leven in een tijdperk van steeds verdere digitalisatie. Waar men vroeger klant was bij een leverancier omdat men daar goed geholpen werd, ook al was het dan misschien niet de goedkoopste, is al lang voorbij. Met alle mogelijkheden die het internet biedt lijkt echte klantloyaliteit steeds minder te bestaan.

Elke organisatie moet zijn best doen klanten te werven, klanten te behouden en klanten tevreden te houden. De eerste marketing les is: het werven van een nieuwe klant is 8 maal duurder als het behouden van een bestaande klant.

Het is tegenwoordig daarom belangrijk dat u uw huidige en nieuwe klanten tevreden houdt. De meeste ondernemers kunnen door te kort aan tijd hier geen aandacht aan besteden. Spangenberggroep heeft hiervoor een oplossing: “klantcontact”.

Met onze klantcontact hebben we aantoonbare resultaten behaald voor meerdere bedrijven.


Klantbeleving

Omdat (potentiële) klanten steeds meer informatie vinden op het internet neemt het aantal 1 op 1 contacten af. Waar afnemers voorheen belden om prijzen op te vragen of om vragen te stellen vinden ze nu alles op het internet. Contact met (potentiële) klanten vindt dan pas plaats als er iets niet duidelijk is of als er iets niet klopt. Zelfs dan hebben bedrijven de neiging klanten dan vooral met een kluitje het riet in te sturen. Probeert u het telefoonnummer van uw internet provider eens te vinden in minder dan 3 klikken.

Wilt u meer weten over klantcontact van Spangenberggroep?
Bel neem telefonisch contact op met een van onze consulenten.

Een ander vaak persoonlijk contactmoment met potentiële afnemers is het moment waarop de organisatie het initiatief neemt door middel van telemarketing. Vaak met korte termijndoelstellingen: conversie. Deze benadering doet vaak meer kwaad dan goed.

Uit de klantenfeedbackonderzoeken die wij al jarenlang doorlopend uitvoeren concluderen wij dat de waarde van klantcontact in de klantbeleving (link naar klantbeleving) onderschat wordt.

Optimaal het klantcontact behouden

Uw klantcontact is het belangrijkste van uw hele onderneming. Zonder klanten bent u nergens. Deze mensen tevreden stellen is dan ook erg belangrijk. Hoe kunt u dat het beste doen? Door altijd bereikbaar te zijn! Helaas is dit door omstandigheden niet altijd mogelijk. U heeft het druk met allerlei zaken waardoor de mensen niet altijd te woord gestaan kunnen worden.

Uw klantcontact zo goed mogelijk behouden is mogelijk door met SpangenbergGroep samen te werken. Wij zijn een ambitieuze onderneming die graag omringende bedrijven verder helpt. Terwijl u druk andere zaken aan het oppakken bent zorgen wij ervoor dat uw relatie met de klanten opperbest is en ook blijft.